Aktuálně30volných pozic

Facility Support Junior - Praha

V SODEXO SLUŽBY U KLIENTA

Odpovědět
Walterovo náměstí 329/1, 158 00  Praha-Jinonice, Česká republika

Co budeš dělat:

  • Starat se o chod recepce v moderní administrativní budovy, ve které sídlí významná mezinárodní farmaceutická společnost.
  • Spravovat set-up konferenčního centra, organizování konferencí s VIP klientelou.
  • Koordinovat, zadávat a spravovat data interního systému a budeš za něj plně zodpovědný.

Co bys měl umět:

  • Především hodně dobře anglicky.
  • Pracovat s Excelem.
  • Vyznat se v technice a být technicky zdatný.
  • Chuť a ochotu nastartovat svou kariéru v oblasti facility managementu.

Co u nás získáš:

  • Atraktivní pracovní uplatnění pro absolventa na významném TOP kontraktu mezinárodního farmaceutického klienta!
  • Garantovaný rozvoj osobních i profesních dovedností.
  • Mzdu 30.000 Kč hrubého měsíčně.
  • Příspěvek na penzijní pojištění.
  • Až 26 dní dovolené a placené volno na Tvé narozeniny.
  • Stravenky
  • Kartu ActivePass Plus za super cenu a roční příspěvky na kulturu, sport, vzdělávání nebo nákupy v lékárně.
  • Možnost využití firemního fitness centra zdarma.
  • Propracovaný systém zaučení a pravidelná školení.

Zaujala Tě naše nabídka? Neváhej a ozvi se nám!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Walterovo náměstí 329/1, 158 00  Praha-Jinonice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Mzda

30000 Kč/měsíc

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, dovolená více než 5 týdnů

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Sodexo s.r.o.

 

Kontakt

Sodexo s.r.o.
Helena Nemoudry
Telefon: 734 172 535