Aktuálně31volných pozic

Vedoucí provozu kantýny - Praha, Stodůlky

V SODEXO SLUŽBY U KLIENTA

Odpovědět
Jeremiášova 1249/7, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Co budeš dělat:

  • Starat se o firemní kantýnu Sodexo pro zaměstnance Makro Stodůlky.

Zajišťovat každodenní chod kuchyně a kantýny s doplňkovým prodejem.

  • Přímo se budeš podílet na rozvoji a zkvalitnění poskytovaných služeb.
  • Vést a motivovat menší tým zaměstnanců. Samozřejmě plánovat směny, evidovat docházku a další administrativní záležitosti.
  • Zpracovávat tržby, faktury a objednávky.

Co bys měl/a umět:

  • Vést pracovní kolektiv, umět zaměstnance motivovat k lepším výkonům.
  • Orientovat se v gastronomii. Být stále ve střehu a sledovat aktuální trendy.
  • Být empatický/á a umět naslouchat potřebám klienta a zákazníků.
  • Pracovat s počítačem. Hodně to bude o Excelu a Outlooku.

Co u nás získáš:

  • Atraktivní pracovní uplatnění.
  • Příspěvek na penzijní pojištění.
  • Až 26 dní dovolené a placené volno na Tvé narozeniny.
  • Kartu ActivePass Plus za super cenu a roční příspěvky na kulturu, sport, vzdělávání nebo nákupy v lékárně.

Zaujala Tě tato nabídka? Neváhej a ozvi se nám

Informace o pozici

Místo pracoviště

Jeremiášova 1249/7, 155 00  Praha-Stodůlky, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, individuální rozvržení pracovní doby, dovolená více než 5 týdnů, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

Sodexo – integrovaný facility managemant a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo.s.r.o.)

 

Kontakt

Sodexo – integrovaný facility managemant a zařízení školního stravování s.r.o. (Sodexo.s.r.o.)
Jan Przybyla